Verhuur kunstgras

4x4veld.jpg
hoofdveld.jpg

De Stichting tot exploitatie velden sportpark De Hoge Kamp verzorgt sinds 1 januari   2013 de exploitatie van sportpark De Hoge Kamp. De Stichting heeft als doelstelling 'het gelegenheid geven tot beoefening van de voetbalsport'. Zij stelt het sportpark ter beschikking aan de gebruiker voetbalvereniging Oene en aan derden voor het houden van trainingen en wedstrijden, toernooien en andere activiteiten in het kader van de voetbalsport.

Sinds augustus 2014 heeft sportpark De Hoge Kamp een nieuw kunstgrasveld op het hoofdveld met tribune, verlichting en als extra mogelijkheid beregening, dat u kunt huren voor trainingen en oefenwedstrijden.