Ons Oene

Ons Oene2022-01-30_Logo_75_jaar.png
Welkom op de 'jubileum' pagina ter ere van het 75 jarig bestaan van 'Ons Oene'. Deze pagina zal gedurende dit jaar worden gevuld met allerlei interessante en leuke weetjes over de historie van onze mooie voetbalvereniging. Wanneer je nog interessante anekdotes hebt vanuit het verleden, het liefst voorzien van beeldmateriaal, stuur dit dan naar [email protected], zodat we samen een interessant en levendige pagina kunnen creëren waar we nog jaren plezier aan kunnen beleven.

Jubileumkaart_voorkant.jpg

75 jaar ‘Ons Oene’
Dat willen we vieren met alle betrokkenen bij de v.v. Oene!!

Heb jij deze kaart (nog) niet ontvangen? Geef het aan ons door!!

Ter aankondiging van het 75-jarig jubileum heeft de jubileumcommissie (met hulp van enkele trouwe leden) de afgelopen week ruim 700 kaarten persoonlijk bezorgd bij al onze leden, sponsoren, donateurs, vrijwilligers en relaties.

Wij weten dat er echter ook vrijwilligers / relaties van onze vereniging zijn die (nog) geen kaart hebben ontvangen en dat is natuurlijk niet de bedoeling, want bij de v.v. Oene zijn alle leden, sponsoren, donateurs, vrijwilligers en relaties even belangrijk!

We zijn jou niet vergeten, maar je staat niet (juist) vermeld in onze administratie!

En dat kan verschillende redenen hebben:

• Je bent verhuisd en je nieuwe adres staat nog niet juist in de administratie.
  • Je bent vrijwilliger maar geen lid van de v.v. Oene en daarom niet bekend in de administratie.

Heb je geen kaart ontvangen mail dan je gegevens naar [email protected]. Dan zorgen wij ervoor dat er alsnog een kaart wordt bezorgd en dat de administratie wordt bijgewerkt.

De Jubileumcommissie